Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ruske taktike u Deir ez Zor-u

Komentari (30) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 22 septembar 2017 19:44
siniša
Dobar tekst. Dve tri ključne informacije, tuneli i prelazak Eufrata. Pravci delovanja, upotrebljeno i uništeno oružje, okruženje, namere druge strane. Namere "partnera" i dobar zaključak.

Šiitska osovina Damask, Deir El Zor, Bagdad.

To je znači linija odbrane Irana. Ili crvena linija za Ameriku. Koju teško da mogu da pređu.
Preporuke:
60
0
2 petak, 22 septembar 2017 19:54
Udri što jače, sa što više civilnih žrtava, nećeš odgovarati
Sirija je postala odličan teren da se isprobaju sve vrste naoružanja a o za civilne žrtve niko ne treba da brine jer to su samo muslimani a za muslimane niko ne odgovara jer ne tretiraju se u međunarodnim odnosima ljudima ili u najboljem slučaju znatno su manje su na ceni nego drugi ljudi u svetu, tako da niko ne treba da brine da će biti odgovoran zbog neselektivnog bombardovanja, urbicida, genocida i drugih cida jer tamo su samo bezvredne muslimanske žrtve.
Preporuke:
22
83
3 petak, 22 septembar 2017 21:03
Udri što jače, sa što više civilnih žrtava, nećeš odgovarati
Nažalost takva je situacija u svetu da danas životi muslimana manje vrede nego životi drugih ljudi, svugde u svetu su napadnuti, proganjaju ih, svakog muslimana optužuju za sva zla sveta i svi muslimani u svetu to oѕećaju, neki ne smeju reći ali osećaju da ih se krivi za sva zla sveta.Nažalost.
Preporuke:
23
63
4 petak, 22 septembar 2017 21:06
Goran
Mnogo, mnogo manje civilnih žrtava ima u Siriji nego gde su ameri i njihovi koalicioni partneri dejstvovali. U Mosulu u Iraku, tamo se nije gledalo na civilne žrtve nego je išlo po staroj američkoj taktici "Spržena zemlja".
Preporuke:
84
1
5 petak, 22 septembar 2017 21:21
Udri što jače, sa što više civilnih žrtava, nećeš odgovarati
Da Gorane, u pravu ste.
Preporuke:
30
2
6 subota, 23 septembar 2017 06:14
DrJelaBisic za 'dugacak nik'
Pa I Sirijci,clanovi Hezbolaha I Iranci su,u vecini muslimani.Muslimani su I civili,koji nse zteknu na aerodromu u Damasku,kada Izrael/kao danas/bombarduje taj aerodrom,jer smatra da u jednm avionu na pisti ima,u prtljagu,oruzja za Hezbolah,Muslimani cine I vecinu sanovnia Logora Gaza.Ovo jeste medju-muslimanski rat,potpiren sa strane,i u cesnuci,sa svih strana/a ne samo ID/su muslimani.
Preporuke:
42
2
7 subota, 23 septembar 2017 10:57
Udri što jače, sa što više civilnih žrtava, nećeš odgovarati
Dr Jela Bisić da sve su muslimani i u pravu ste za međumuslimanski rat ali najjače oružje i nove tehnologije (rakete) i avionski neselektivno bombardovanje gradova i civila izvode nemuslimani koji podržani različite strane u ratu, da čovek više ne zna ko je s kim a ko protiv koga, živi pakao koji sve uništi.
Preporuke:
11
36
8 subota, 23 septembar 2017 11:27
Udri što jače, sa što više civilnih žrtava, nećeš odgovarati
Nije isto kada se gađa iz običnog pešadijskog oružja (Kalašnjikov, AP i dr), pa čak i haubičke granate 155 mm su "mačiji kašalj" za naprimer balističke rakete.U Jugoslaviji je bila u JNA arsenalu "Luna" a "Luna" je opet mačiji kašalj za rakete koje ispaljuju Amerikanci i Rusi po gradovima od kojih strada jako mnogo civila.Ja sam imao priliku da vidim šta radi "Luna" (krater dvadeset metara u prečniku, a dubina kratera osam metara, a zgrada kao da nije ni postojala, civili u podrumu koji su se krili u zgradi, ni praha od ljudi).Teško samo civilnom stanovništvu u svakom pogledu.
Preporuke:
20
22
9 subota, 23 septembar 2017 11:29
Udri što jače, sa što više civilnih žrtava, nećeš odgovarati
Nije isto kada se gađa iz običnog pešadijskog oružja (Kalašnjikov, AP i dr), pa čak i haubičke granate 155 mm su "mačiji kašalj" za naprimer balističke rakete.U Jugoslaviji je bila u JNA arsenalu "Luna" a "Luna" je opet mačiji kašalj za rakete koje ispaljuju Amerikanci i Rusi po gradovima od kojih strada jako mnogo civila.Ja sam imao priliku da vidim šta radi "Luna" (krater dvadeset metara u prečniku, a dubina kratera osam metara, a zgrada kao da nije ni postojala, civili u podrumu koji su se krili u zgradi, ni praha od ljudi).Teško samo civilnom stanovništvu u svakom pogledu.
Preporuke:
11
20
10 subota, 23 septembar 2017 13:16
DtJelaBisic za'dugacak nik' 2
Ne znam stvarno ni za jedan nacin da pobedite gradsku gerilu,sem da srusite grad.Kako da razlikujete vojnike od civila,razlikujete svoje pristalice/ili neutralne/od neprijatelja.U Siriji,razgranicenje je izmedju shiita I vecine sunita.Izbeglice-suniti se verovatno nikada nece vratiti.To je sve vrlo zalosno-ali je tako.Da su SIrijci/kao I mnogi drugi,kao mi,npr/mislili da to ovako izgleda ne bi se bunili.Trpeli bi diktatora,i polako pomerali granice dozvoljenog.To vazi I za nas;kad citam'hrvatske'novine kazem sama sebi;'eto vam sad cetnici'.Ni jedan rat I ni jedna revolucija nisu svetu doneli nista dobro.U Gazi Izrael je mogao da sravni grad I pobije 2 miluiona stanovnika zbog svog'ugleda'.Civilima mogu samo da savetujem da se mnogo ne bune I ne fantaziraju,ne nasedaju na steana pujadnja I,kada gizva pocne,beze,sto dalje,sto brze sto pre.
Preporuke:
24
4
11 subota, 23 septembar 2017 13:33
Hau jes nou
"ali najjače oružje i nove tehnologije (rakete) i avionski neselektivno bombardovanje gradova i civila izvode nemuslimani"
A šta ćemo sa Jemenom i Saudijskom Arabijom, UAE, Kuvajtom, Egiptom ... Jesu li i to nemuslimani?
A Egipatska vojska protiv Daeš u Egiptu i Libiji?
A Daeš/Al Nusra/”FSA” bombaši samoubice sa IED (”improvzovane” eksplozivne naprave) i takozvani džihadmobili sa tonama eksploziva koji se neselektivno koriste za napad kako na vojsku tako i na civile i civilne odbjekte ... Alepo, Homs, Hama, Damask, Tartus ... sve su to mesta napada sa ”selektivnim” IED (selektivnim u smislu da sa namerom ciljaju civile/objekte civilne infrastrukture).
Ma jeste nemuslimani su najgori.
Preporuke:
35
1
12 subota, 23 septembar 2017 13:40
Udri što jače, sa što više civilnih žrtava, nećeš odgovarati
Dr Jela Bisić očigledno niste upoznati sa funkionisanjem rata na terenu, jer biste znali kad se zatvore linije i kad se padne u ratno okruženje, da nema prelaska preko ratnih linija razdvajanja, jer koji civil to pokuša dobiće metak i u leđa i u prsa i od jednih i od drugih.Bežanje kao alternativa je samo kratko moguća u početku, nekoliko dana do mesec, a čovek se sve nada pa neće biti rata, neće potrajati, ne veruje u rat, kao što mnogi nisu verovali da će ga biti u Jugoslaviji.Uostalom te izbeglice nigde nisu prispele ne voli ih Evropa, ne voli ih Turska, arapske zemlje Zaliva.Teško samo njima.
Preporuke:
18
8
13 subota, 23 septembar 2017 13:52
Udri što jače, sa što više civilnih žrtava, nećeš odgovarati
Dr Jela Bisić postoji način da se pobedi gradska gerila a da se totalno ne uništi infrastruktura grada i sa što manje civilnih žrtava jeste ulična borba, bez uništavanja grada oružjem masovnog uništenja.Jeste da je taj način skuplji po vojsku koja vrši čišćenje grada, ali sačuva se gradska infrastruktura, civili, a šta će ti posle totalno uništen grad "džaba krečio" ako nema infrastrukture.
Preporuke:
11
12
14 subota, 23 septembar 2017 14:40
Udri što jače, sa što više civilnih žrtava, nećeš odgovarati
Hau es ju, samo se nisu trebali petljati u sve to i rata ne bi ni bilo, jer svima je poznato da je Amerikanac napadom na Irak, okupacijom istok rat preselio u Siriju pa i ako se i dese neki lokalni ratovi među muslimanima isti bi bili znatno nižeg intenziteta i pre bi se smirilo da nije petljanja sa strane, sa strane petljanje sve više raspiruje sukobe koji će se sada preseliti na Kurdistan.Samo to jhe opet glupost samih muslimana kad ne vide kočliko su glupi što nasedaju i uništavaju si države.
Preporuke:
17
9
15 subota, 23 septembar 2017 21:57
Ognjeslav Kostović
Rusi nisu osvojili nego deblokirali opsađeni Deir Ez Zor. Naime njega i avio bazu Kuveirs kod Alepa ID nikad nije uspela da zauzme i održali su se godinama u okruženju.

Dalje njega je deblokirala regularna sirijska vojska pod komandom zvanične sirijske vlasti. Tako da se pravno može govoriti o oslobođenju a ne o osvajanju.
Preporuke:
40
0
16 nedelja, 24 septembar 2017 22:20
DrJelaBisic za'dugacak nik' 3
Ne postoje'nevine zrtve'i'krive'.Tesko je suditi/ko je bez greha-neka se prvi baci kamenom/Postoje samo ozsobe/Hitler,Bler.../ koje su vrlo zle,a
mi,drustvo,nismo u stanju da ih popravimo.Da popravimo ono sto smo,kao drustvo,ucinili,ili propustili da na vreme sprecimo.Vojnik,koji pogine u ulicnim borbama oritiv'gradske gerile'je isto zrtva.Nevina.Kada,'cisteci'grad,ulicu po ulicu I kucu po kucu,udjete u zgradu,u stan iz koga je na vas neko pucao/a u stanu su 2 muskarca,starac,5 zena,deca.../koga ce te upucati,zato sto je on na vas pucao.Hocete li svima da uzimate parafinsku rukavicu.eOd Drzdena,Bgd 44.,Iraka.To je opste usvojena doktrina.Da su SSSR u 2.sv.r. imali odgovarajcu avijaciju I oni bi to isto radili.A sto se tice'odgovaranja'pobednik nikad ne odgovara.Bombardovanje je prakticnije,ma kako to surovo zvucalo.I koristi ga svako ko ima odgovarajucu avijaciju.Ljudi,...
Preporuke:
7
3
17 ponedeljak, 25 septembar 2017 07:10
.
U Deir ez Zor poginuo ruski general.
Preporuke:
4
2
18 ponedeljak, 25 septembar 2017 07:16
Udri što jače, sa što više civilnih žrtava, nećeš odgovarati
Dr Jela Bisić, licemerno je od vas što ste napisali da ne postoje nevine žrtve i krive, po toj vašoj logici "nerazlikovanja", vi ne biste razlikovali ni nevine žrtve nemačkog brutalno zločinačkog bombardovanja Beograda 1941 godine ili zločinačkog bombardovanja gradova od strane NATO pakta po Srbiji 1999 godine.Da li vi stvarno ne možete napraviti razliku mizmeđu nevinih civilnih žrtava ili možda možete kad je u pitanju civilna žrtva negde gde ista nije musliman?
Preporuke:
7
7
19 ponedeljak, 25 septembar 2017 08:06
Udri što jače, sa što više civilnih žrtava, nećeš odgovarati
Dr Jelo Bisić svoj radni vek ste proveli u Jordanu kao lekar trebalo bi da razlikujete žene, decu, civile.Jordan je tu, jako blizu, jedan narod.
Preporuke:
7
4
20 ponedeljak, 25 septembar 2017 14:19
DrJelaBisic za'dugacak nik' pre nastavka,koji slrdi.
To sto zam napisala,da su svi I nevini I krivi/a misle da nisu,da su iznad drugih/je osnova hriscanstva,kamen temeljac.Negde sam vec napisala'ko je bez greha-neka se prvi baci kamenom'/da sad ne pisem parabolu o Samaricanki,znate je ili pogkedajte/Ne osecam se kvalifikovanom,kao ljudsko bice,da sudim,npr vojniku SAD u Iraku/ili koji je bombardovao Srbiju,to sam sve srela I videla/Ko zna kakva beda I trauma,ko zna kakva zabluda I neznanje su ga doveli do toga/do zlocina/Da sam bila/da ste bili na njegovom mestu...Mobilisani vermahtovac nije imao mnogo izbora.Da li bi ste bili spremni,na njegovom mestu,da pucate sebi u glavu I okoncate to sve.Ako ste vernk-da li bi ste se ubili.Zato osudjujem delo.Rat je,po svojoj definicji,ubisvo,dakle-zlocin.A sto se tice muslimana-on su,kao svi ljudi,moja brca/I sestre/Sta mislite,ako neko bombarduje Aman ili bilo koji drugi grad,da on ubija,po porudzbini,muslimane,a osavlja hriscane,ateiste,budiste,hibduiste...koji svi zive u tom gradu.Rat je...
Preporuke:
4
2
21 ponedeljak, 25 septembar 2017 14:45
DrJelaBisic za'dugacak nik' pre nastavka 2
...zlocin,i svi,koji/u dobroj nameri/izlazu razne humane I patriotske razloge,grese;sta je vaznije,spasti domovinu ili dusu.Sta vredi spasena domovina,ako smo/ratujuci-cineci zlocin/stali bez duse.I sta ako to ne shvatimo,pa se ne pokajemo.Zasto se,na kraju molitve,hriscani/bar mi pravoslavni/molimo za vladara.Zato sto su duznosti vladara takve da ne moze da misli kao ja.On mora da kaznjava/da bi odrzao red u drzavi/I da vodi ratove.I time dolazi,u okvru svog'posla',da izubi dusu.Zasto su nekada vladari odlazili u manastir,kad se'penzionisu'.Pa,u mnogo slucajeva-zbog toga.
Preporuke:
4
2
22 ponedeljak, 25 septembar 2017 15:45
kolt 25 gap
da danas životi muslimana manje vrede nego životi drugih ljudi


Vrede ipak puno vise nego zivoti pravoslavnih srba. Malo li je?
Preporuke:
12
0
23 sreda, 27 septembar 2017 12:01
DrJelaBisc za'dugacak nik' kraj,ako Bog da
Koliko sam razumela,Vi mislite da su muslimani danas'aktuelne'zrtve/ne ni arapi-oni su I muslimani li I hriscani/Nesto kao varijanta Hantingtonovog sukoba civilizacija,samo sve civilizacije protiv jedne,islamske.Tako mze da se cini,sli...Svi sukobi koje vidimo su sukobi jedne civilzacije/jedine koju Hatigtom uopste ne spominje-judaizmna/ortidoksnog,haredimskg/I svih ostalih.
Preporuke:
1
2
24 četvrtak, 28 septembar 2017 09:06
Udri što jače, sa što više civilnih žrtava, nećeš odgovarati
Jelo, današnji sistem OUN (Organizacije Ujedinjenih Nacija), je totalno nepravedno koncipiran i zasniva se na diskriminaciji manjine (5 stalnih članica Saveta Bezbednosti), čiji glas svake stalne članice pojedinačno više vredi nego svih ostalih nestalih članica SB zajedno.Unutar UN muslimani kao civilizacijska populacija uopšte nisu uključeni na način da imaju bilo koji značaj i mogućnosti odlučivanja kada 5 stalnih članica SB imaju pravo veta a Generalna Skupština donosi neobavezujuće rezolucije a u Generalnoj Skupštini su sve države sveta.Dovoljno je ako se zna da od 1945 godine nikada musliman nije bio generalni sekretar UN, a svaku četvrti čovek u svetu je musliman ili 1,5 milijardi ljudi.Nemaju ni svoju stalnu članicu SB i takav kakav je UN bolje da i ne postoji kad je totalno nepravedno postavljen.
Preporuke:
1
3
25 četvrtak, 28 septembar 2017 09:09
Udri što jače, sa što više civilnih žrtava, nećeš odgovarati
U Ujedinjenim nacijama treba ukinuti stalno članstvo SB i da Generalna Skupština UN donosi obavezujuće odluke ili ukinuti UN.
Preporuke:
1
3
26 četvrtak, 28 septembar 2017 09:31
Udri što jače, sa što više civilnih žrtava, nećeš odgovarati
Da Jelo nešto tako kao što je Hantington definisao, jer se danas na svakog muslimana, ama baš na svakog samo nek mu je ime vezano ili asocira na islam upire ili implicira neskriveno da je islamski terorista, bukvalno svakog ma koliko to bilo neistina i ma koliko se neko trudio da to nije činjenica je je da koliko tren može biti optužen kao terorista i bez dokaza i bez suda.To svi muslimani osećaju da je tako.
Preporuke:
1
4
27 četvrtak, 28 septembar 2017 17:09
DrJejaBisic za'dugacak nik' diskriminaija muslimana
Sto se ovog tice potpuno ste u pravu.Poliyika je da se ljudi plase sa necim,a sada su u'modi'muslimani.Prica mi mlada poznanuca,/koja nije/vernica/muslimanka,oblaci se/vtlo/modern,govori 16/!/jezika,studirala filzofiju na LSE,govri engleski bolje od vecine obrazoanih Engleza/,da kada putuje,na aerodromu,sve se menja kada sluzbenik vidi da je ime njenog oca-Mohamed.Verujem joj.Moj poznanik,Arapin pravoslavac zove se Dzihad/I hriscani imaju Sveti rat,i koncepcija je ista kao kod muslimana/Njegove orice o dozivljama kada putuje su...A tek kolega,lekar,iz poznate hriscanske porodice/prezime mu je'Popovic'/,koji je krsten kao Mohamed/Otac mu je imao 8 cerki,i zakleo se na Bibliju da ce sinu,ako mu ga Bog da,dati to ime.Kod nas postoji zabluda da postoje'muslimanska imena'.Toga nema,postoje arapska imena,i ne postoji nijhedno takvo ime da ga nemaju I hriscani I muslimani.Moj lokalni pravislavni svestenik je Abdula.O muslianima su pune nocune I rezolcije UN I drugih organizacija.O njihovoj .
Preporuke:
3
1
28 četvrtak, 28 septembar 2017 18:25
...
Da, Jelo u pravu ste, jer i ja govorim arapski jezik tako da mi je potpuno jasno to što ste napisali asrapska imena a ne muslimasnska ali je činjinicas da ista najviše nadevaju deci muslimani i sa nearapskog govornog područja.Mnogo je Palestinaca hrišćana, Egipćana hrićana i drugih Arapa hrišćana sa arapskim imenima.Možda je najbolji primer bivši zamenik Sadama Huseina i pozpredsednik Iraka Tarik Aziz pravoslavni hrišćanin.
Preporuke:
1
2
29 četvrtak, 28 septembar 2017 19:13
DrJelaBisic za'dugacak nik' diskriminacija muslimana 2
...diskrimiaciji zena/tacno/,drugih religija/takdje/decjim brakvima/takodje tacno/I sl.Medjutim,budimo objektivni,a ne kolonijalisticki paternalisticki,zene su sve do skora,bile diskriminisane/u Shvajcarskoj su dobile pravo glasa pre manje od 50g//Sve do kraja 1.sv.r,/do pre 100g/zenama je,u Evropi/sem u toj istoj Shvajcarskoj/bilo zabranjeno skolovanje na fakutetima.Do kraja 2.sv.r./a negde I posle/zene u Evropi nisu smele,bez dozvole muza,da raspolazu svojom posebnom,privatnom imovinom,bile su dozivotno pod staateljstvom.Stp se tuce decjih brakova-oni su postojali svuda,u svim alojevima drustva/setimo se kraljeva koji su se zenili devojcicama/Takvo je bilo vreme.Takode,u savremenoj Zapadnoj Evropi/pa I drugde/postoji apsurd,koji se zove'age of consent,starost deteta,koje,kad ima toliko godna,moze da da pristanak na/vanbracni/polni odnos.Kod nas je to,danas 14g.Devojcica od 14,ako kupi cizmice,pa one pustaju vodu,ne mze da reklamira tu robu prodavcu,jer je maloletna.Ali zato moe da...
Preporuke:
1
1
30 utorak, 03 oktobar 2017 04:27
DrJelaBisic moj problem
Muslimani su namerno gurnuti napred,na'hriscansku'Evropu,kako bi se ova uvukla u rat na Bl istoku.Onda uskacu,sa svojim'bezbednosnim ekspertizama' branioci'judeo-hriscanske civilizacije',koji dobijaju odresene ruke za aparthejd,okupaciju,genocid itd./Sto se tice UN,problem nije u vetu.Pravo veta u SB UN treba malo prosiriti.Problem je vrlo neujednacena velucina/broj stanovnika zemalja clanica,koje sve maju istu snagu glasa.TrEba u GS UN uvesti dva doma;jedan kao sada,i drugi gde ce pravo glasa zavisiti od velivine zemlje.Ne moze MOnako da ima isti glas kao Kina,Indija ili Brazil.Bog vam pomogao.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner